Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.
Jeżeli Gość, wynajmując pokój, nie określi czasu pobytu, przyjmuje się jedną dobę wynajmu pokoju.
Na życzenie Gościa i w miarę posiadanych możliwości, hotel za dodatkową opłatą może wydłużyć dobę hotelową.
Życzenie przedłużenia pobytu lub wydłużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji do godz. 10:00 w dniu pierwotnego wyjazdu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
W sytuacji gdy Gość nie opuści pokoju po upływie doby hotelowej, Usługodawca zastrzega sobie prawo do komisyjnego spakowania rzeczy Gościa przez co najmniej dwóch przedstawicieli hotelu przy czym jednym z nich musi być Dyrektor lub Kierownik hotelu. Rzeczy tak spakowane znajdą się w depozycie hotelu i będą do odbioru w recepcji.
W przypadku nie opuszczenia pokoju w wyznaczonym terminie przez Gościa, Usługodawca ma prawo obciążyć Gościa kwotą wartości 100% ceny doby hotelowej na aktualny dzień
Przedmioty pozostawione w pokoju hotelowym po wyjeździe Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa – na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowuje pozostawione rzeczy przez okres 6 miesięcy.
Życzenie skrócenia pobytu musi zostać zgłoszone przez Gościa w recepcji hotelowej najpóźniej do godziny 12:00 na dzień przed planowanym skróceniem pobytu. W przeciwnym razie kolejną dobę hotelową uznaje się za rozpoczętą, chyba że regulamin wykupionej przez Gościa oferty stanowi inaczej.
Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, bez uprzedniego meldunku osoby trzeciej w recepcji, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
Osoby niezameldowane w hotelu przebywać mogą w pokoju hotelowym po uprzednim poinformowaniu recepcji hotelowej, tylko w godzinach 6:00 – 22:00. Po zameldowaniu w hotelu Gość powinien zapoznać się z wyposażeniem pokoju oraz zachować go w stanie nienaruszonym, w przypadku zauważenia szkód Gość winien niezwłocznie zawiadomić recepcję hotelową. W przypadku braku informacji i stwierdzeniu usterek przez personel hotelu, Gość zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej za powstałą szkodę.
Gość ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu hotelu wyrządzone przez siebie, osoby za które ponosi odpowiedzialność oraz osoby go odwiedzające.
Gość zobowiązany jest do opłacenia kosztów swojego pobytu podczas meldowania się w hotelu oraz wszelkich zamówionych lub wykorzystanych usług i towarów najpóźniej przy wymeldowywaniu się z hotelu. W przypadku nieuregulowania wszystkich należności związanych z pobytem Usługodawca jest uprawniony do obciążenia Gościa za wszelkie zrealizowane na jego rzecz usługi i towary.
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie określonym odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego.
Wartościowe przedmioty, pieniądze i dokumenty powinny być przechowywane w zamkniętym sejfie, znajdującym się w pokoju lub w depozycie w recepcji. W przypadku pozostawienia wartościowych przedmiotów poza sejfem, hotel nie ponosi za nie odpowiedzialności.
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00.
Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę. W hotelu obowiązuje zakaz palenia. W przypadku naruszenia zakazu Gość hotelowy może zostać obciążony karą umowną w wysokości 100 EURO za każde stwierdzone naruszenie zakazu a także zobowiązuje się pokryć koszty nieuzasadnionego wezwania służb powiadomionych automatycznie przez system przeciwpożarowy.
Każdorazowo, opuszczając pokój hotelowy, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, aby dostęp osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi muszą pozostać zamknięte.
W wypadku zauważenia pożaru należy w miarę możliwości zawiadomić o zagrożeniu personel hotelu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji. Do czasu przybycia straży pożarnej odpowiedzialność za ewakuację osób znajdujących się w obiekcie ponosi personel hotelu.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju (np. grzałka, kuchenka elektryczna itp.).
Odpowiedzialność Usługodawcy
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu spowodowane okolicznościami, na które Usługodawca nie ma wpływu mimo zachowania należytej staranności.
Usługodawca nie jest również odpowiedzialny za szkody powstałe na skutek zawieszenia lub zaprzestania świadczenia Usług przez Usługodawcę.
Usługodawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za szkody, w tym obejmujące utracone korzyści, poniesione w wyniku korzystania przez Gości z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa.
Ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania do Gościa będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
Własność intelektualna Usługodawcy
Zasoby informacyjne i cała pozostała zawartość serwisu, taka jak teksty, grafiki, logotypy, przyciski, obrazki stanowią własność intelektualną Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy i są chronione przez polskie oraz międzynarodowe przepisy dotyczące ochrony własności intelektualnej, w szczególności przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Zabronione jest bez zgody Usługodawcy kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych lub innych treści dostępnych na łamach serwisu lub z niego pochodzących, za wyjątkiem przypadków dozwolonego użytku wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Reklamacje
Gość ma prawo do złożenia reklamacji związanej z funkcjonowaniem serwisu i wykonywaniem Usług przez Usługodawcę niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w Regulaminie.
Wszelkie reklamacje, zawierające dane Gościa, tj. imię i nazwisko, wraz z adresem poczty elektronicznej oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń, należy składać za pośrednictwem adresu kontaktowego dostępnego na stronie głównej serwisu w zakładce „Kontakt” lub pisemnie pocztą na adres Usługodawcy.
Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni, licząc od dnia jej doręczenia. Jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych drogą elektroniczną i nie może zostać rozpatrzona w terminie 14 dni, Usługodawca powiadomi Gościa o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji
Złożenie przez Gościa reklamacji nie zwalnia go z zapłaty za wykorzystane usługi świadczone przez Usługodawcę
Postanowienia końcowe
Treść Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Gość zostanie poinformowany poprzez informację na stronie internetowej Usługodawcy. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Gościem, niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną obowiązujący od dnia 01.06.20232023 roku§1Postanowienia ogólne
Regulamin został sporządzony przez L.P. Partners Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 43, NIP 7010310177 KRS 0000393665, kapitał zakładowy 100 000 PLN, zwanym dalej Usługodawca”),
Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Gości z Serwisu oraz stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 punkt 1) Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin jest udostępniany w Serwisie w wersji elektronicznej między innymi przed dokonaniem Rejestracji. Regulamin jest ogólnodostępny do wglądu na stronie internetowej Serwisu.
Rozpoczęcie korzystania z Serwisu jest poprzedzone akceptacją postanowień Regulaminu.
§2Definicje
Użytkownik – każda osoba fizyczna, wyłącznie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba fizyczna upoważniona do działania w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej ni posiadającej osobowości prawnej, która w ramach swojego Konta uprzednio utworzonego w Serwisie utworzyła profil w imieniu i na rzecz takiego podmiotu.
Usługi – usługa rezerwacji pobytu świadczona drogą elektroniczną w ramach Serwisu zgodnie z niniejszy Regulaminem.
Serwis – strona internetowa umożliwiająca rezerwację miejsca hotelowego on-line, za pomocą systemu rezerwacyjnego, tj. savahotel.pl
Konto – oznacza konto Użytkownika, który umożliwia dostęp do wybranych Usług, powstałe na skutek Rejestracji dokonanej przez Użytkownika konta.
Rejestracja Konta – czynność, w ramach której Użytkownik: a) potwierdza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, Regulaminu Hotelu oraz Polityki Prywatności i go akceptuje; b) podaje wymagane dane; c) wyraża niezbędne do świadczenia Usług zgody; d) wyraża inne, dobrowolne zgody.
§4Warunki i zasady świadczenia usług
Usługodawca umożliwia Użytkownikom dobrowolne korzystanie z Serwisu, polegających na możliwości dokonania rezerwacji pobytu w Hotelu Sava Boutique, zgodnie z warunkami i zasadami udostępnionymi na stronie internetowej
Ceny i warunki pobytu znajdujące się w Serwisie i innych kanałach sprzedaży Usługodawcy mogą różnić się między sobą.
Opłata za pobyt może zostać dokonana przez Gościa poprzez szybki przelew bankowy lub kartą płatniczą za pośrednictwem zewnętrznego systemu obsługi płatności internetowych, w szczególności poprzez płatność za pomocą systemu obsługi płatności Przelewy 24.pl
Użytkownik podczas Rejestracji Konta oraz w trakcie korzystania z Serwisu, zobowiązany jest do:
podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich;
aktualizacji podanych danych, niezwłocznie po każdej zmianie tych danych.
Użytkownik zobowiązany jest do:
korzystania z Serwisu oraz Usług w sposób niezakłócający ich działania, szczególnie w sposób nienaruszający praw innych Użytkowników oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz zgodnie z jego przeznaczeniem;
zachowania w tajemnicy i nieudostępniania innym osobom loginu i hasła do Konta, a także przestrzegania zakazu ujawniania innym osobom danych umożliwiających nieuprawniony dostęp do Konta;
aktualizowania adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego, wykorzystywanych w komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.
Użytkownik korzystający z Serwis samodzielnie ponosi koszty połączenia internetowego do Serwis oraz zakupu odpłatnych Usług.
Użytkownik w każdym czasie może złożyć oświadczenie zawierające żądanie usunięcia jego Konta. W przypadku usunięcia Konta Użytkownika usuwane są również wszystkie powiązane z nim Konta Użytkowników. Usługodawca potwierdza otrzymanie żądania usunięcia Konta poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie rejestracji przez Użytkownika adres poczty elektronicznej, zawierającej potwierdzenie otrzymania żądania. Wysłanie potwierdzenia równoznaczne jest z usunięcie Konta i wszelkich danych z nim powiązanych oraz danych rejestracyjnych.
Usunięcie Konta przez Użytkownika powoduje zakończenie świadczenia Usług przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, bez prawa Użytkownika do odszkodowania.
Użytkownik zobowiązuje się do przetwarzania informacji zawartych w Serwis zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz powiązanych z tym rozporządzeniem krajowych aktów prawnych oraz Polityką Prywatności znajdującą się na stronie internetowej https://hotelsante.pl/polityka-prywatnosci-i-cookies/.
Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisie i jego dostępności przez całą dobę, a także aby informacje zamieszczane w ramach Serwisie były jak najwyższej jakości.
Usługodawca zastrzega prawo do:
zmiany cech użytkowych i możliwości Serwisie, w szczególności zakresu oraz rodzaju usług i funkcjonalności z zachowaniem procedury określonej w Regulaminie;
okresowych przerw technicznych niezbędnych do rozwijania Serwisie oraz minimalizowania ryzyka wystąpienia awarii. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby nie wpływały one na jakość świadczonych w ramach Serwisu usług;
zaprzestania świadczenia usług w ramach Serwisie u w stosunku do Użytkownika, który narusza postanowienia Regulaminu (po uprzednim wezwaniu Użytkownika do zaprzestania naruszeń).
Usługodawcy przysługuje prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do usług w ramach Serwisie w przypadku, gdy Użytkownik:
Wykorzysta Serwis, w tym treści w nim zamieszczone do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem lub na szkodę osób trzecich;
utrudnia innym Użytkownikom korzystanie z Serwisie i jego usług;
w jakikolwiek sposób zakłóca funkcjonowanie Serwisie;
dopuszcza się naruszenia Regulaminu – po skierowaniu do niego wezwania zaprzestania naruszeń oraz bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu na zaniechanie.
Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby wszelkie elementy umieszczone w ramach Serwisie działały poprawnie.
Usługodawca nie świadczy usług archiwizowania plików, danych lub informacji.
Dostęp do treści lub Usług zamieszonych w Serwisie może być utrudniony w przypadku wystąpienia awarii powstałej z przyczyn niezależnych Usługodawcy. W takim przypadku Usługodawca dołoży wszelkich starań, by przywrócić możliwość niezakłóconego dostępu do Serwisu w możliwie najkrótszym okresie czasu. Usługodawcy przysługuje prawo – po uprzednim poinformowaniu Użytkownika do – okresowego zawieszenia świadczenia Usługi, np. w stosunku do wszystkich lub niektórych Kont, w związku z przeprowadzaniem niezbędnych prac konserwacyjnych lub mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych Użytkownika oraz w sposób zapewniający jak najmniejszą uciążliwość dla Użytkownika.
Usługodawca zastrzega sobie możliwość wycofania, ograniczenia, modyfikacji treści lub materiałów udostępnianych w ramach Serwisie, bez pogarszania jej jakości i świadczeń objętych Usługą, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Użytkownika i Usługodawcy.
W przypadku naruszania postanowień niniejszego Regulaminu Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania bądź całkowitego usunięcia Konta Użytkownika, w szczególności w przypadku, gdy:
Użytkownik narusza Regulamin,
Użytkownik umieszcza w Serwisie treści niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub niedozwolone w świetle postanowień Regulaminu,
Użytkownik umieszcza nieprawdziwe dane niezbędne do rejestracji w Serwisie,
Użytkownik wykorzystuje Usług lub udostępnia uzyskane w Serwisie informacje na rzecz podmiotów trzecich, działania Użytkownika naruszają dobre imię lub renomę Usługodawcy oraz innych użytkowników Serwisie.
§4Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do usług o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi., zgodnie z art. 38 ust 1. Pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje zarówno konsumentowi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (dalej jako: Konsument), jak również podmiotom niebędącym Konsumentem.
Brak prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie dotyczy pobytu z możliwością zwrotu, o ile Usługodawca wyraźnie wskazał taką możliwość w ofercie znajdującej się na stronie internetowej Serwisu.
§5Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
Niniejszy rozdział Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Użytkowników niebędących Konsumentami.
Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Użytkownikiem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Użytkownika żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Użytkownika sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy.
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wobec Użytkownika zostaje wyłączona.
Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o świadczenie usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Użytkownikowi stosownego oświadczenia.
Usługodawca nie będzie ponosił względem Użytkownika odpowiedzialności za ewentualnie powstałą szkodę (damnum emergens) i utracone korzyści (lucrum cessans), w tym nie będzie zobowiązany do zapłaty jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych na rzecz Użytkownika. Wszelka odpowiedzialność Usługodawcy wynikająca z Umowy ograniczona jest – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia do sumy wynagrodzenia otrzymanego od Użytkownika.
Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Użytkownikiem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
§5Reklamacje
Reklamacje dotyczące Usług można zgłaszać Usługodawcy drogą elektroniczną bądź pocztą tradycyjną. Reklamacja powinna zawierać dane Użytkownika (imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, adres oraz adres e-mail użyty przy rejestracji w Serwisie), przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia. O rozstrzygnięciu reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną bądź pocztą tradycyjną.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Konsumentowi przysługuje prawo rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń: 1) poprzez działania mediacyjne wojewódzkich inspektorów Inspekcji Handlowej; 2) przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. 5. Wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej.
Działania mediacyjne zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, są dostępne po złożeniu wniosku przez Konsumenta do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a BIK. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Stałe polubowne sądy konsumenckie, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej są dostępne poprzez złożenie wniosku przez Konsumenta o rozpatrzenie sporu wynikłego z zawartej umowy przez właściwy stały polubowny sąd konsumencki. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa właściwy akt prawny.
Konsumentowi przysługuje również prawo zwrócenia się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), w celu uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Usługodawcą, w tym do wystąpienia przez wskazane powyżej podmioty do Usługodawcą w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, Konsumenci mają prawo do rozstrzygania sporów z przedsiębiorcami zawierającymi internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, w sposób pozasądowy za pośrednictwem unijnej platformy internetowej. Skargę można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Usługodawca zastrzega, że ze względów niezależnych od niego powyższa procedura może być niedostępna dla Konsumenta w danym państwie członkowskim UE co jest uzależnione od ustawodawstwa w danym państwie.
Powyższe zapisy niniejszego rozdziału Regulaminu mają charakter informacyjny i nie oznaczają wyrażenia przez Usługodawcę zgody na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).
W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany, Usługodawca ma obowiązek przekazać Konsumentowi, w odpowiedzi na reklamację, na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o tym, czy zgadza się na rozwiązanie sporu pozasądowo lub czy nie wyraża na to zgody. Brak takiej informacji oznacza automatycznie, że Usługodawca zgadza się na rozwiązanie sporu poza sądem. Jeśli Usługodawca wyraził taką zgodę, jest on zobowiązany niezwłocznie wskazać Konsumentowi, który podmiot jest właściwy do rozpatrywania takich sporów.
§7Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną
Usługodawca, wykonując obowiązek z art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez Użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną.
Informacja dotyczy zagrożeń, które mogą wystąpić jedynie potencjalne, ale które powinny być brane pod uwagę, mimo stosowania przez Usługodawcę środków zabezpieczających infrastrukturę Usługodawcy przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich.
Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą: złośliwe oprogramowanie (ang. malware) – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery, programy szpiegujące (ang. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu; spam – niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym; wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing); włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem m.in. takich narzędzi hackerskich jak exploit i rootkit.
Aby uniknąć powyższych zagrożeń, powinieneś zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystujesz podłączając się do Internetu, w program antywirusowy. Program taki powinien być stale aktualizowany. Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną zapewniają także: włączona zapora sieciowa (ang. firewall), aktualizacja wszelkiego oprogramowania, nieotwieranie załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia, czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji, wyłączenie makr w plikach MS Office nieznanego pochodzenia, regularne całościowe skany systemu programem antywirusowym i antymalware, szyfrowanie transmisji danych, instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom.
§8Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawa z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany charakterystyki sprzedawanych produktów i metod ich dystrybucji – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Użytkownika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2023 roku.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez LP PARTNERS Sp. z o.o., Wybrzeże Kościuszkowskie 43, 00-347, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .